loader image
Contact Info

Hoe klantgericht bent u momenteel? Doe de test!

CX Quiz

Ontdek het verbeterpotentieen van jouw bedrijf

1 / 10

1. Bieden we gepersonaliseerde aanbiedingen of diensten aan op basis van het koopgedrag van de klant?

2 / 10

2. Kunnen klanten eenvoudig onze producten of diensten retourneren of annuleren als ze niet tevreden zijn?

3 / 10

3. Wordt er binnen het bedrijf actief nagedacht over hoe we de klantbeleving kunnen verbeteren?

4 / 10

4. Hebben we ons verkoopproces afgestemd op wat het voor de klant het makkelijkst maakt?

5 / 10

5. Wordt de klantinformatie die we verzamelen, effectief gebruikt om onze service te verbeteren?

6 / 10

6. Houden we regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken om verbeterpunten te ontdekken?

7 / 10

7. Worden klantklachten altijd binnen een redelijke tijd opgelost?

8 / 10

8. Hebben we eenvoudige en toegankelijke communicatiekanalen voor klanten ingericht, zoals telefoon, e-mail of chat?

9 / 10

9. Weten al onze medewerkers wat de wensen en behoeften van onze klanten zijn?

10 / 10

10. Bieden we onze klanten regelmatig de mogelijkheid om feedback te geven?

Je score is

0%

Afsluiten

Open chat
Hulp nodig?
Power team
Hallo 👋
Hoe kunnen we je helpen?